[Kde-i18n-nds] Telescope / Kieker?

Soenke Dibbern s_dibbern at web.de
Mon Jan 15 22:31:36 CET 2007

An'n Mo., den 15. Jan.'07, hett Heiko Evermann dit Klock 20.58 schreven:

> Moin Fred,
> In de Astronomie is dat Teleskop so speziell un so wichtig, dor is
> Teleskop wohl beter. Oder villicht ok Teleskoop.

Ik meen ik heff ok al maal "Kiekrohr" höört. En olen Schoolmester op mien
Latienschool hett af un an maal "Gluupkanoon" seggt, man dat weer bloots
spaaßhaftig. Wenn sik keen beter Woort findt, bün ik för "Teleskoop",
glööv ik.

Gröten,
Sönke