[Kde-i18n-nds] aspell-nds

Manfred Wiese m.j.wiese at web.de
Sat Nov 4 00:49:55 CET 2006

An'n Fr., den 03. Nov.'06, hett Heiko Evermann dit Klock 17:21 schreven:

> Na, wäre schon nicht schlecht, solche Absprachen auch über die Liste zu kommunizieren. Dann wissen die anderen auch bescheid. Vielleicht hätte ich dann ja zwischendurch auch mal das eine oder andere beisteuern können.

Moin ok,
denn man bloots kort, wiel Du dat woll hier besnacken wullt:

Nu, wenn de Hund nich scheten harr, harr he den Hasen kregen...

So wat en halv Johr lang wöör de List sotoseggen "doot", man binnen
disse Tiet sünd wi mit översette Mellen vun ünner 25 Perzent bi över 50
Perzent anlangt.

Ik glööv, dor is -ok ahn List- eerstmool noog bi rutkamen. Sünnerlich,
wiel ik Di jo ok en poor .po's schickt heff (noch as "IhmSelbst"), man
dor nienich jichtenseen Antwoort vun Di kregen heff. (As dat lett harrst
woll noog mit dat wiki to doon hatt.)

Denn heff ik Sönke dormit (mit de .po's) trietst, un tosamen hebbt wi
dat woll henkregen.

Tscha, wat schall ik dor eerst noch na de List schrieven?

Gröten,

Fred