[Kde-i18n-nds] KDE 3.4

heiko.evermann at gmx.de heiko.evermann at gmx.de
Tue Dec 7 00:29:18 CET 2004

Moin tosamen,

dat warrt Tiet, dat wi uns üm KDE 3.4 kümmern deit. Op
http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.4-release-plan.html gifft
dat den niegen Plaan.

Wenn ik dat richtig verstah, dann mutt wi bet to den 5. Februar alles tosamen
hebben un mutt ok de Minimum-Regels för de Distributschonen tosamen hebben.
Un vun fröher weet ik, dat sik twischen twee Hööftverschonen vun KDE ok an
den Texten veel ännern kann.

1) Wi mutt unsere Översetten na HEAD koperen
2) Wi mutt dat dann dörchsehen un trechtmaken.

Wann wullt wi dat Koperen na HEAD maken? Ik kunn mi vörstellen, dat tokamen
Weekenn to doon. Wat denkt ji dorto?

Hartlich Gröten,

Heiko