[kde-i18n-lt] Re: Podcast vertimas

vt punktyras at gmail.com
Tre Birž 15 14:59:53 CEST 2011

Jau kažkur teko tokią užduotį spręsti...
Visų variantų nepamenu, bet man regis, buvo:
tinklagarsis/tinklavaizdis (podcast/videocast)

„Mūsų svetainėje galite užsiprenumeruoti tinklavaizdžius, kuriuose bus
nagrinėjamos <...>“
„Silvestro tinklagarsiai pradėjo naują lietuvių muzikos srovę.“

Dar buvo iškilusi mintis vaizdonaša/vaizdoneša/vaizdonešis ir
garsonaša/garsoneša/garsonešis, (plg. audronaša - audros pranešimas), neva
garso/vaizdo pranešimas, bet čia jau neaiškus jos sąryšis su tinklu.

--
Pažangi „Operos“ el. pašto programa: http://www.opera.com/mail/