[kde-i18n-lt] KDE daugiskaitos

Andrius Štikonas stikonas at gmail.com
Tre Spal 7 00:25:41 CEST 2009

Jo, nemažai vargau, kol suderinau, bet tikrai panašu, kad verta buvo. Vis
tik KDE yra labai didelis projektas, o visą projektą reikėjo migruot vienu
metu, kad KDE scriptai nesusipainiotų. Truputį savų scriptukų buvau
pasirašęs, padedančių keisti failų headerius, bet vis vien visas eilutes
ranka reikėjo konvertuot, tai susidarė matyt apie 1500 daugiskaitų, o ir
šiaip paverčiau kai kur šį bei tą, taigi ir gavosi 3.5MB diff failas.
--
Andrius Štikonas