[kde-i18n-lt] [Gnome-lt] Veiksmažodžiai ar daiktavardžiai pagrindiniame meniu?

Gintautas Miliauskas gintas at akl.lt
Tre Lapkr 4 18:45:55 CET 2009

Sveiki,

> Aš labiau esu už daiktavardžius, bet nereikalaučiau vien daiktavardžių, nes
> kaip sako Dovydas, kartais tiesiog netinka jie. (Kaip pvz Edit->Keisti yra
> trumpai ir aiškiai). Taigi iš esmės daugiau mažiau esu patenkintas tuo ką
> dabar turime meniu juostoje.

„Taisa“ man labiau patinka todėl, kad tai yra geresnė antraštė eilei
meniu punktų negu „Keisti“. Daiktavardžiai geriau atrodo kaip
antraštės, bet ir aš nelinkęs čia absoliutizuoti.

> Visas problemas kelia tie MII vertėjai. Vis tik reikia kaip nors jiems
> primest mūsų nuomonę dėl meniu punktų, nes atrodo bjaurokai tas Žinynas. =is
> tik mes atstovaujam ir KDE, ir GNOME nuomonę, kas iš esmės sudaro didžiąją
> dalį FOSS nišos, tai jei jie verčia FOSS programas, tai tegul laikosi bendrų
> taisyklių.

Taip, tik dar yra VLKK, kurios atmestų terminų ir mums nederėtų
naudoti. Susiderinimas su MII dažnai (bet ne visada) reiškia
susiderinimą su VLKK.

> Ir šiaip MII informatikai nežinia kuo užsiima...  Palyginimui, ką daro
> (http://ims.mii.lt/ims/ – mokslu to niekaip nepavadinsi, neturiu nieko prieš
> MII matematikus, bet informatikai ten tikrai nežinia kuo užsiima) ir pas
> mane universitete (http://www.cl.cam.ac.uk/research/)

Taip, MII muša bimbalą kaip reikiant, bet čia ne vieta apie tai šnekėti.

> Dar pvz. OpenOffice.org programoje Save As... verčia Įrašyti taip... Prie ko
> čia tas „taip“ tai visai nesuprantu, į anglų kalba versčiau Save yes..., kas
> yra visiška nesamonė.

Na, ne visai. Sakinio „daryk taip“ juk neverstum „Do yes“, bet, matyt,
„Do like this“. Čia mintis panaši.

--
Gintautas Miliauskas