[kde-i18n-lt] tag: gairė ar žymė

Donatas G. dgvirtual at akl.lt
Sek Kov 29 15:40:59 CEST 2009

Sveiki, komp_lt at konferencijos.lt pašto sąraše užvedžiau kalbą šia tema.

http://www.konf.lt/thread.php?group=lt.konferencijos.komp.lt&sname=komp_lt

Užvirė visai įdomi diskusija. Daugelis nepritarė „tag“ vertimui „gaire“;
atrodo populiariausias vertimas yra „žyma“, taip verčiama atrodo ir
Gnome aplinkoje. Veiksmažodis „tag“ – jau sudėtingiau, bet būčiau linkęs
pritarti Gintautui Grigui ir versti „paženklinti žyma“.

Ką manote? Jei daugiau mažiau sutartume dėl tokio vertimo, prašysiu
koordinatoriaus leidimo pataisyti visą kde vertimų medį atitinkamai....

Donatas