[kde-i18n-lt] tag: gairė ar žymė

Donatas G. dgvirtual at akl.lt
Tre Kov 25 06:29:47 CET 2009

Andrius Štikonas rašė:

> 2009/3/24 Donatas G. <dgvirtual at akl.lt <mailto:dgvirtual at akl.lt>>
>
>     Sveiki,
>
>     tobulinant gwenview vertimą ir galvojant apie nepomuk reikėtų nuspręsti,
>     kaip verčiame žodelytį „tag“.
>
>     Kol kas verčiama „gairė“ - bet tagged tada neišeina gražiai vienu žodžiu
>     išversti. pagairintas :)
>
>     Gal verčiame „žymė“? O gal dar kaip nors gudriau galima?
>
>     Donatas
>

> Aš Dolphin vertime naudojau žymė. Man atrodo, kad gairė net kitą prasmę
> turi negu tag.

Žymė nelabai gerai tuo, kad niekaip kitaip neišversi ir „mark“ -
„marked“ poros.

Bet kažkaip nelabai sugalvoju alternatyvų.

Žyma? (jei galimas toks žodis) - bet vėlgi, „pažymėtas“, ne kaip kitaip

Etiketė? bet tagged tada neturi paprasto vertimo, tas pats, kaip su gaire

Štai čia kažkas apie tai:
http://ims.mii.lt/likit/viewtopic.php?f=8&t=5&p=21

Geriausias pasiūlymas kol kas man atrodo šis tag/tagging >
gairė/žymėjimas gaire

Donatas