[kde-i18n-lt] KDE 4.1 lietuvybė - ant plauko

Valdas Jankūnas skroblas at erdves.lt
Ket Birž 5 00:09:11 CEST 2008

Dovydas Sankauskas rašė:

> O, ačiū, atradau naują įrankį KAider. Atrodo, kad jis turi daug
> žadančių galimybių. Dabar jis jau pervadinats į Lokalize. Sakai, ne
> viskas su juo gerai?

  Tiesiog neradau kaip nustatyti, tai ką lt.l10n.kde.org siūlo KBabeliui.
Na, pas mane 0.1 versija -- dar jaunas :)

> Aš iki šiol naudojau KBabel, mano poreikius jis tenkina neblogai.

  Aš su KBabel apturiu problemų kai verčių didelį failą (pvz.:
kstars.po) ir perjunginėjų darbalaukius: grįžtant į KBabel gan ilgokai
užtrunka kol  pilnai pasirodo jo langas...

--
   Valdas Jankūnas