[kde-i18n-lt] KDE 4.1 lietuvybė - ant plauko

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Tre Birž 4 23:41:40 CEST 2008

2008-06-04, Valdas Jankūnas <skroblas at erdves.lt> rašė:
>   Pradedu verst kdebase aplanko sąrašo gale esančius failus...
>
>   Klausimas: kaip elgtis su .pot failais, versti tokius kokie yra
>  (įprastai, kaip ir .po failus), o gal prieš tai būtinos kokios tai
>  procedūros?

.pot yra visiškai neišverstas (naujutėlis) failas. Išvertęs
paprasčiausiai pervadink į .po failą.

>   Ir dar: pradėjęs dirbti su naujuoju KAider pasigedau kai kurių
>  nustatymų (daugiskaitos formų antraštė, ...), tad failo antraštę tenka
>  keist su kate; ar patartina dirbt su KAider, ar dar palūkėt?

O, ačiū, atradau naują įrankį KAider. Atrodo, kad jis turi daug
žadančių galimybių. Dabar jis jau pervadinats į Lokalize. Sakai, ne
viskas su juo gerai?

Aš iki šiol naudojau KBabel, mano poreikius jis tenkina neblogai.

--

Dovydas Sankauskas