[kde-i18n-lt] Failas KDE 4

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Ket Rugj 30 15:59:19 CEST 2007

2007-08-29, Donatas G. <dgvirtual at akl.lt> rašė:
> OK, jei tai - KDE 4 vertimai.

Aš turėjau omenyje tuos .po failus, kuriuos tu man ką tik atsiuntei.
Kiek supratau jie iš KDE3, tad atkeisiu juose viską atgal į bylą, nes
jau buvau „sufailinęs" viską. :) Tegu Gutsy būna gražus :)

> taisyti tą prakeiktą bylą į failą... Juodas darbas, bet manau reikėtų tai
> atlikti staigiai. Gal būt keliems žmonėms pasidalinti visą KDE medį...

Staigiai neatliksime. Manau kokį pusmetį užtruksime, ne mažiau, nes
juk verčiame laisvalaikiu. Beje, tai bus puiki proga peržiūrėti visą
KDE vertimą ir pataisyti daugybę įsisenėjusių klaidų, suvienodinti
visus terminus. Prieš pradedant versti KDE4 būtų gerai sutarti dėl
„KDE terminų vertimo vadovo". Aš turiu keletą pastabų dėl mūsų
naudojamų terminų, parašysiu apie jas vėliau, po atostogų.

--

Dovydas Sankauskas