[kde-i18n-lt] Failas KDE 4

Donatas G. dgvirtual at akl.lt
Tre Rugj 29 23:33:24 CEST 2007

On Wednesday 29 August 2007 17:07:03 Dovydas Sankauskas rašė:

> Džiugu, kad sutinki. Aš naujausius vertimus jau atsiųsiu su žodžiu
> „failas". Kurį laiką matyt neišvengsime dvigubo „file" vertimo, bet,
> manau, anksčiau pradėję, anksčiau ir baigsime.

OK, jei tai - KDE 4 vertimai.

> Ar tu manai, kad KDE 3 kol kas geriau visiškai nieko nekeisti ir
> pokyčius pradėti tik nuo KDE 4?

Manau, kad taip būtų geriausia. Aš dar rugsėjį šiek tiek versiu KDE 3, kad
gutsy gražus būtų. O po to reikės kažkaip migruoti visus vertimus į KDE4 ir
taisyti tą prakeiktą bylą į failą... Juodas darbas, bet manau reikėtų tai
atlikti staigiai. Gal būt keliems žmonėms pasidalinti visą KDE medį...

--
Donatas Glodenis
http://dg.lapas.info