[kde-i18n-lt] KDE vertimas

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Ket Rugj 23 21:06:56 CEST 2007

Sveiki.

Ok, einam versti. „Narsuoliai – pirmyn", kaip sakydavo per Takeši pilį. :)

Aš apsiimi versti viską kas susiję su kompiuterių tinklais, išskyrus
Kopete programą. Taip pat dar ir Amarok, K3b ir Krusader. Atsiųsk man
šituos failus. Jei manai, kad kai kurie kiti mano nepaminėti failai
irgi susiję su kompiuterių tinklais, gali atsiųsti ir juos.

Ar šitie failai yra iš oficialaus KDE, ar čia iš Kubuntu „perdaryto"
KDE? Aš manau, kad geriau yra versti oficialųjį KDE, o tik paskui, jei
bus laiko ir noro, užbaigti Kubuntu. Išvertus oficialų KDE, vertimu
naudosis visų distribucijų naudotojai, o išvertus Kubuntišką KDE,
vertimas ir liks tik Kubuntu aplinkoje. Nors aš pats ir naudoju
Kubuntu, manau, kad oficialus KDE vertimas yra svarbiau.

Beje, Donatai, gal žinai ar Kubuntiškas KDE labai skiriasi nuo oficialaus?

--

Dovydas Sankauskas