[kde-i18n-lt] KDE vertimas

Donatas G. dgvirtual at akl.lt
Ket Rugj 23 19:52:03 CEST 2007

Sveiki,

artėjant eiliniam Ubuntu leidimui (kažkada spalį turėtų pasirodyti Ubuntu
Gutsy) pagalvojau, kad būtų gerai bent jau svarbiausius ir matomiausius KDE
vertimo failus atnaujinti.

Taigi, pradėjau versti kai kuriuos failus ir siūlau kitiems prisidėti :)
Nebūtinai dėl Ubuntu, juk tai bendri visam KDE failai. Vertimai pateks tiek į
Ubuntu Rosetta sistemą, tiek ir į KDE svn.

Manau, visų pirma reikia išversti visus desktop-*.po failus, nes jų turinys
yra labiausiai matomas (visokiuose kontekstiniuose meniu ir pan) ir iškart
krinta į akis tai, kad jie neišversti. Tokių yra nemažai:

Failo pavadinimas - neišverstų eilučių skaičius
desktop_digikam - 55
desktop_extragear-graphics_gwenview - 1
desktop_extragear-multimedia_amarok - 28
desktop_network_konversation - 7
desktop_extragear-utils_katapult - 6
desktop_kdeaccessibility - 36
desktop_kdeaddons - 80
desktop_kdeadmin - 1
desktop_kdeartwork - 160
desktop_kdebase - 40
desktop_kdebindings - 25
desktop_kdeedu - 48
desktop_kdegames - 20
desktop_kdelibs - 13
desktop_kdemultimedia - 9
desktop_kdenetwork - 5
desktop_kdesdk - 90
desktop_kdetoys - 30
desktop_kdeutils - 2
desktop_kipi-plugins - 76
desktop_koffice - 526
desktop_kopete - 20
desktop_ktorrent - 18
desktop_libkipi - 2
desktop_ksim - 42

Gal ir ne visus juos apsimoka versti, bet būtų gražu, jei viskas būtų
išversta.

Toliau - reikėtų išversti visus kfile-*.po failus. Juose pateikiamos eilutės,
kurios matomos užvedus pelės žymeklį ant failo pasirodančiuose failų
aprašymuose. Šitų failų yra daug, bet jie - smulkūs, aš jais pats užsiimsiu.

Toliau - KDE valdymo centro (arba, Kubuntu Sistemos nustatymų) moduliai:

Failo pavadinimas - neišverstų eilučių skaičius
kcmaudiocd - 4
kcmcddb - 27
kcminfo - 24
kcmkabconfig - 36
kcmkdnssd - 9
kcmkeys - 18
kcmkicker - 2
kcmkvaio - 15
kcm_kviewcanvasconfig - 20
kcm_kviewgeneralconfig - 5
kcmkwm - 4
kcmlaptop - 160
kcmlilo - 5
kcmlirc - 115
kcmstyle - 3
ckmtaskbar - 5
kcm_thinkpad - 20
kcmview1394 - 1
kcmwifi - 2

Toliau - populiariausios KDE programos; žinoma, nesitikiu, kad jas visas
artimiausiu metu išversime, bet kodėl gi nepasvajojus...

Jų sąrašą pateikiu žemiau. Neįrašau tik tų, kurias tikrai versiu pats (pvz.,
kmail).

KVIEČIU PRISIDĖTI VERČIANT. Jei kas nors naudojate kokią nors programą, ir
norite artimiausiu metu ją išversti - parašykite man, ir aš atsiųsiu jums
failą vertimui (jei, žinoma, ji neturi pastovaus vertėjo - tokiu atveju
reikėtų ir jo atsiklausti).

--
Donatas Glodenis
http://dg.lapas.info

=================
kitos pagrindinės KDE programos ir bibliotekos

digikam - 2000
guidance - 426
gwenview - 245
k3b - 600