[kde-i18n-lt] Fwd: KDE vertimas perkeltas, pradedam versti?

Donatas G. dgvirtual at akl.lt
Ant Rugs 13 06:00:35 CEST 2005

2005 m. rugsėjis 12 d., pirmadienis 20:05, Dovydas Sankauskas rašė:
> oficialiuose vertimuose. Bet kita vertus musu lietuvisko kde vartotoju
> yra taip mazai, kad negalima sau leisti naudoti tokius
> ultra-krastutinius naujadarus kaip ziniatinklis vietoje "interneto".

> Tada galesime gaisti laika slifuodami tokius dalykus kaip
> vartotojas->naudotojas ir panasius padailinimus. Ir gal atsisakykime
> "ziniatinklio", a?

Žiniatinklis šiaip nėra Interneto pakaitalas... tai yra tik [world wide ]web
pakaitalas, tipo, hipertekstu sujungta pasaulinio tinklo dalis...
http://aldona.mii.lt/pms/terminai/term/z2/z2iniatinklis.html
Ir man jis labai patinka. (nors gal tai ir iškrypimas :) Bet jis šiaip gan
plačiai naudojamas, tad nežinau, ar verta jo atsisakyti.

Dovydo nuomonę jau žinau, kaip kiti manote?

Tiesa, ok, dėl visų tų nedaverstų programų, tikrai gal neapsimoka nervintis ir
jų šalinti.

--
Donatas Glodenis