[kde-i18n-lt] KDE vertimas perkeltas, pradedam versti?

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Pir Rugs 12 14:22:29 CEST 2005

> Ta proga siūlau aptarti žingsnius į priekį. Pvz., kas ką verčia, nuo ko
reikėtų pradėti, ir pan.
 As apsiimu versti jau anksciau mano pradeta ir beveik baigta
*kdenetwork*saka. Ir dar imu naujaja saka
*extragear-network*.
 Beje, maciau per paskutini menesi labai smarkiai atnaujinai kde lietuvybes
svetaine. Saunuolis, Donatai! :)
 Man idomus vienas dalykas. Stai mes verciame, verciame, dirbame, dirbame.
Ir neisvengiamai darome klaidas. Ar tarp lietuviu kde vartotoju populiaru
naudoti sulietuvinta kde? Ar jie patenkinti vertimo kokybe? Ar lietuvisko
kde vartotojai aktyvus? Man labai idomu, ar kas nors is jusu yra gaves is
lietuviu KDE vartotoju pranesima apie pastebeta lietuvisko vertimo klaida?

--

Dovydas Sankauskas