[kde-i18n-lt] host ir port

Ričardas Čepas rch at online.lt
Ant Gegužė 17 14:35:01 CEST 2005

On Tuesday 17 May 2005 08:55, Donatas <ziogelis77 at takas.lt> wrote:
<...>
> Tokiu atveju aš darau išvadą, kad redaktoriai matė tinkamą priežastį
> nukrypti nuo KDE vertimo ir naudoti kitą terminą, net nepateikdami
> alternatyvos skliausteliuose. Tai lyg ir legitimuotų perėjimą nuo
> „prievado“ prie „jungties“.

Aš dabar nebeatsimenu, ten gali būti tiesiog kalbos redaktorės pataisymas, nes ji taisė taip, kaip Smaltijoj priimta ir jai dzin tas KDE ar AK terminologijos vientisumas ir netgi viso teksto logiškumas.

> Beje, „host“ tiek ekrano vaizde, tiek ir komentare verčiama „mazgu“.

Kokiuose nors paprastuose atvejuose tai galima vietoj host naudoti kompiuterį.  Bet manau atskiras terminas visvien reikalingas, juk host tai nebūtinai computer, gali ten būti koks maršrutizatorius, tinklo spausdintuvas, kas tik nori prie tinklo prijungtas.  Hostname vėlgi gali rodyti į bile kokį IP nebūtinai kompo, kompiuteris-serveris paprastai turi ne vieną IP ir hostname.