[Kde-i18n-fa] Salaam Doostan!

Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah mebrahim at gmail.com
Mon Feb 4 09:55:37 CET 2008

خیلی خوبه.
دیروز به بر و بچه های «پوتل» یک نامه زدم که ببینم می تونن کی.دی.ای رُ توی
pootle.wordforge.org
میزبانی کنن یا نه. اگر بشه که خیلی خوبه؛ دیگه خودمون دردسر راه انداختنش رُ
نمی کشیم. اگر هم نشد خودمون یه فکری می کنیم براش.
همهٔ این منابع (واژه نامه، راهنماها،...) باید متمرکز و در دسترس عموم باشن.
اون قابلیت
post commit hook
هم از قبل توی کی.دی.ای وجود داره. قسمت ۴ این پرونده رُ بخون:؟
http://websvn.kde.org/trunk/kde-common/svn/svn_instructions.txt?view=markup
؟

--
        Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah