[Kde-i18n-fa] New team!

Mahdi Foladgar foladgar at itland.ir
Mon Sep 4 09:04:57 CEST 2006

این موضوع واژه‌نامه و بروز نگهداری و همآهنگی آن هم یکی از مسائل مهم ما
است. شما چطوری با این مسئله برخورد می‌کردید؟
بقیه گروه الان از طریق شرکت همکاری می‌کنند و یکی دو نفر بیشتر مبتنی بر
جامعه و علاقه به این کار نیستند.

با تشکر
فولادگر

http://projects.farsilinux.org/download.php/138/kde-i18n-fa-2006-09-04.tar.bz2