[Kde-i18n-fa] New team!

Platoali platoali at gawab.com
Mon Sep 4 08:53:28 CEST 2006

فکر می کنم ترجمه به این صورت امکان پذیر تباشد. به تظر من اولین کار باید این
باشد که کل ترحمه ی شما  به مخزن اصلی‌ی  کی دی ای  وارد شود. تا بتوان مخزن های
محلی را به راحتی بروز رسانی کرد. اگر بخواهیم به این صورت پیش برویم در
بروزرسانی پایگاه داده ی  لغت نامه و یکسان سازی ترجمه بین مترجم ها به مشکل بر
می خوریم. یک مورد دیگر، غیر از شما بقیه گروه کجا هستند؟

در هر صورت خوشحال می شوم که یک نسخه از ترجمه های شما را داشته باشم.

با آرزوی موفقیت
علی