[Kde-i18n-eo] Krei vikivortareton

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Sat Mar 25 17:39:46 UTC 2006

Saluton

--- Felix Zesch <post at felix-zesch.de> wrote:

> Jes, sonas taÅ­ga.

> Por kiu vorto? Mi ne komprenas la vorton...

Ne gravas, pluan lernadon helpos.

> aliaj
> Mi miras, ke neniu antaŭe atentigis sufiĉe pri la problemo de nekongruaj
> tradukoj. Estas domaĝe, ke ni nun, kiam jam multo tradukitas, devas klopodi
> kolekti la jamajn tradukojn. Mi daŭre kredas, ke por tio vikipaĝo estas la
> plej taÅ­ga.

Frue mi prilaboris pri "oftaj anglaj vortoj" por uzi kiel baza vortaro
uzante la pot dosierojn de KDE.
Vidu.

> Mi kredas, ke per vikio kie ĉiu enskribas la vortojn kiuj li uzas, ni povus
> sufiĉe bone solvi tion.

Vikio ne helpos sufiche, tial, ke jam ekzistas gxin. ( nomu gxin revo aux alie
)

> Mi ne pretas trafoliumi ĉiujn dosierojn por kompari la tradukojn kaj trovi
> la
> plej taÅ­gan (krome, kial vi certas, ke viaj tradukoj estas "normigaj") Ni
> devas trovi alian solvon por tio.

Pri tiu trafoliumo mi laboras. Sed sendi dosierojn chi-tien ne estas eble
char ili ne estas malgrandaj dosierojn.
Mi jam faris tion antaue. =(

Se vi ne trovas tiun laboron utilan, mi ne bedauras char gxi
estas nur parton de pluan pri-laboron.
( kaj iufoje noktoj sen dormi =(
)

> Atendante viajn proponojn kaj komentojn pri ideo de vikipaĝo
> Felix

Bone ¿ povus aldoni pri kunteksto ? Unu teksto povus esti tute alia
se la kunteksto estas malsamajn. QT Lingvist iom pritraktas tion.