[Kde-i18n-eo] Pri i kaj u

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Fri Mar 10 20:56:12 UTC 2006

La infinitiva formo vere estas hispanisma,
la plej uzata formo en esperanto estas jam -u, same kiel en la angla

Persone min ne plachas neniu, kaj min shajnis strange "ordoni" al komputilo
anstataux "elekti" ion ke gxi oferas, aux nur prispribi kion mi deziras.

Aliflanke, <Help> ne estas verbo sed sustantivo, tial tradukas kiel "helpo"
nek kial "helpu"
Sed "print" estas "presu" ne "presajxo"

iom strange