[Kde-i18n-eo] Pri i kaj u

"Antonio M. Sánchez Pérez" asanchez at canariastelecom.com
Fri Mar 10 22:06:31 UTC 2006

Pri "helpo" k.s. mi kredas ke la afero estas sufiche klara. Pri "presu"
aú "presi" mi preferas la infinitivan formon, tamen komprenas ke al vi
-kaj al aliaj- tiu formo aperu stranga... Chiukaze, mi proponas ke ni
interkonsentu pri la afero, char se ne la fina rezultato estos ke certaj
programoj aperon en unu formo kaj aliaj en la alia. Krom dividi la
laboron, ni devas interkonsenti pri tiaj aferoj kaj uzi la vortaron -se
fine ni faros "vikivortaron" tio estos bonega ideo- kiel normigan.