[Kde-i18n-eo] vershajnas esti bona ideo

Axel R. axel584 at axel584.org
Tue Mar 7 13:50:28 UTC 2006

> Saluton Axel,

Saluton Martin,

> -  Mi juse havis kelkajn problemojn kun mysql kaj python,
>    sed feliche jam gravas tro multe =)

Mia profesia laboro konsistas programi per python. Se vi bezonas helpon,
mi bonvolas helpi vin.

> -  Por tradukado tre multe necesas prilabori/pritrakti vortaretojn
>    ( en ligiloj antauxaj vi trovos kelkajn )

jes, mi ja scias, sed ankaux organizanton ni bezonas por disdoni la taskojn.

> -  kaj scii la strukturo de la <po>ajn dosierojn
>    ( mi sugestas lernu tre multe kaj bone pri tiu chi )

tio ne estas problemo, poEdit aux KBabel povas esti uzata.

> -  Chu mi diris ke scii esperanto gravegas ???

certe !

>  (( Se vi deziras helpu min kun python mi dankos vin. ))
>
> -  La sitej-adreso por la teamo changxis : Chu iu deziras ghin aktualizi ???

Cxu tiu retejo : http://i18n.kde.org/stats/gui/stable/eo/index.php ?

Kiu gvidas la projekton ? Kiu rajtas enirigi dosieron en la KDE dosierejo ?
Kiom da personoj nuntempe laboras pri tiu projekto ?

Antauxdankon,

Axel