[Kde-i18n-eo] vershajnas esti bona ideo

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Tue Mar 7 21:21:52 UTC 2006

Saluton Axel,

La siteo estas jene:          http://i18n.kde.org/teams/eo/

La ligiloj vi trovos jen:
http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=eo

La lasta administranto estis Heiko Everman. Mi ne plenplene sciias se li nomis
alian
estron. Sed se vi havas demandojn, certe povas skribi lin, mi kredas.

Tiu-tempe mi prilaboras pri vortareto, sed ne tre bone, mi timas. =(

vidu
https://sourceforge.net/projects/kihtoua/

Amike
Martin Ponce

> Saluton Axel,

Saluton Martin,

> -  Mi juse havis kelkajn problemojn kun mysql kaj python,
>    sed feliche jam gravas tro multe =)

Mia profesia laboro konsistas programi per python. Se vi bezonas helpon,
mi bonvolas helpi vin.

> -  Por tradukado tre multe necesas prilabori/pritrakti vortaretojn
>    ( en ligiloj antauxaj vi trovos kelkajn )

jes, mi ja scias, sed ankaux organizanton ni bezonas por disdoni la taskojn.

> -  kaj scii la strukturo de la <po>ajn dosierojn
>    ( mi sugestas lernu tre multe kaj bone pri tiu chi )

tio ne estas problemo, poEdit aux KBabel povas esti uzata.

> -  Chu mi diris ke scii esperanto gravegas ???

certe !

>  (( Se vi deziras helpu min kun python mi dankos vin. ))
>
> -  La sitej-adreso por la teamo changxis : Chu iu deziras ghin aktualizi ???

Cxu tiu retejo : http://i18n.kde.org/stats/gui/stable/eo/index.php ?

Kiu gvidas la projekton ? Kiu rajtas enirigi dosieron en la KDE dosierejo ?
Kiom da personoj nuntempe laboras pri tiu projekto ?

Antauxdankon,

Axel