[Kde-i18n-eo] Kelkaj aferoj

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Thu Apr 27 07:41:07 UTC 2006

Saluton,

mi vizitis vikion.

Shajnas ke la chefa pagho estas :
http://eo.wikipedia.org/wiki/Ĉefpaĝo

kaj la parton ( laux mi ) plej utila estus:
http://eo.wikipedia.org/wiki/Komputiko

Se mi scias ke la angla "CD" estas Lumdisko, mi povas serchi lumdisko
mi gajnas tion
<<
Kompakta disko (mallonge KD) estas datuma konservilo, farita el polikarbonato,
entenanta maksimume 700 MB-ojn. Ĝi estas inventaĵo de la firmaoj Sony
kaj Philips kaj venis en la merkaton en 1982. Ĝi tiam estis tute novspeca:
la unua konservilo, kiu estas legata sen mekanika tuŝado, nur per lumradio
(lasero).

Sed, se mi serchas "CD" mi gajnos tion =(
<<
cd estas simbolo de mezurunuo kandelo.
Cd estas simbolo por kadmio je kemio.
cd estas komandlinia komando de komputila operaciumo UNIX.
CD estas laŭ normo ISO 3166 landokodo de Kongo Kinŝasa.
cd estas nacia domajno de la alta nivelo de Kongo Kinŝasa.

Interese !!

Povas esti bona ideo uzi vikion, kaj certe mi provos ghin kiam estus havebla.
Se mi ne havas multe da sperto en tiaj programoj, kaj certe ne scias tre bone
kion oni povas fari per ili. Mi bedauxras =(

Saluton
Martin