[Kde-i18n-eo] Kelkaj aferoj

Felix Zesch post at felix-zesch.de
Thu Apr 27 09:29:55 UTC 2006

Saluton Martin,

> mi vizitis vikion.
>
> Shajnas ke la chefa pagho estas :
> http://eo.wikipedia.org/wiki/Ĉefpaĝo
Jes, sed tio estas vikia enciklopedia. La vikipedio estas la plej granda
vikio, sed ni ne nepre devas tie labori (kaj laux mi ni tion ankaux ne faru).

Por pli bone kompreni, kio estas vikio, eble indas legi
http://eo.wikipedia.org/wiki/Vikio

Mi mem havas vikion je http://www.felix-zesch.de/wiki , gxi estas en la
germana, sed ni tie senprobleme povas skribi Esperante, kaj mi ankaux povas
priesplori la eblecon aldoni lingvon al gxi por fari gxin plurlingva, se ni
decidas uzi la mian.

> Povas esti bona ideo uzi vikion, kaj certe mi provos ghin kiam estus
> havebla. Se mi ne havas multe da sperto en tiaj programoj, kaj certe ne
> scias tre bone kion oni povas fari per ili. Mi bedauxras =(

Mi kreis etan strukturon en mia vikio je
http://www.felix-zesch.de/wiki/index.php/KDE-i18n-eo kie ni povas elprovi. Mi
tie ankaux kreis pagxon
http://www.felix-zesch.de/wiki/index.php/KDE-i18n-eo-tradukantoj kie ni povas
kolekti la nomojn de cxiuj tradukantoj por ricevi superrigardon, inkluziva la
prilaborata tasko.

Amike
Felix