[Kde-i18n-eo] Kelkaj aferoj

Felix Zesch post at felix-zesch.de
Sun Apr 23 07:55:50 UTC 2006

>    Multfoje legante en tiu-ĉi poŝt-listo mi trovas tre utilajn
> notojn, sed mi tute ne havas tempo
>    por ĝin organizi. =(.
Forgesonte ilin, vi povus ekzemple enskribi ilin en vikion

>    Oh, bonvolu, sendu min viajn notoj pri tio! Se vi jam havas kelkajn.
>    << >>
Se vi enskribus ilin en vikion, cxiu povus profiti de ili.

> paĝo estas redaktebla (kiel vikio), tion mi

> 	Kiel oni povus tion fari ???.
Facilas, se estas dezirata, mi povus okupigxi pri tio. Mi havas suficxe da
spaco cxe mia retservilo kaj tie ankaux jam havas vikion (tamen alicelan kaj
en la germana, sed uzebla ankaux por tio)

Temas pri tio, ke ni devas ja elpensi novajn vortojn foje. Kaj por tiuj vortoj
estu lauxeble unuece, ni povus kolekti ilin rapide en vikio. Se iu ne scias,
kiel traduki ion, li unue tie rigardu kaj se estas jam traduko, li prenu
tion. Se ne estas, li - se li kapablas - kreu propran kaj enmetu gxin en la
vikion ankaux. Tiel la venonta tradukanto ne uzos duan terminon, sed la
antauxe kreitan, se li procedas kiel la unua.

> unue ĉar jam ekzistas tiu komputada

Nu, sed kiel mi skribis ni devas foje krei novajn vortojn, kiel ekzemple
RSS-fluo.

Jes, tre prave.

Amike
Felix