[Kde-i18n-eo] Kelkaj aferoj

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Sun Apr 23 07:29:44 UTC 2006

Salutojn al Ĉiuj

--- "Antonio M. Sánchez Pérez" <asanchez at canariastelecom.com> wrote:

>karaj gekolegoj:
>Antaŭ ĉio mi havas unu demandon: ĉu oni finfine prenis la
taskojn de administrado de nia ttt-ejo, grupo, ka?
>Se ne, mi pretas tion fari; se jes, mi havas por la nova administranto kelkajn
sugestojn.

>Unue, videblas ke la paĝo estas neaktualigita, ekzemple la ligo al la
Komputada Leksikono de Sergio Pokrovskij,
>kiu troviĝas jam en alia loko
http://bertilow.com/div/komputada_leksikono/KOVRILO.html (la ttt-ejo de
Bertilo)
>kaj estas aktualigita je la 12-a de januaro 2006 (tiu en la aktuala ligo
aktualiĝis en 2003 !!!!!

   Mi povus speguli la sitejo, provi kelkajn ŝanĝojn, kaj aldoni
ideojn kaj novaĵoj ke vi povus havi.
   Se mi ne povas plue helpi.

   Multfoje legante en tiu-ĉi poŝt-listo mi trovas tre utilajn
notojn, sed mi tute ne havas tempo
   por ĝin organizi. =(.

   Novaĵoj ? Oh, se iu ajn el vi havas novaĵon estu konvene diskonigi
ilin ! ĉu ne ?

>Alie, mankas klarigi la tradukkriterioj -kion mi trovas ekzemple ĉe la
paĝo pri hispanigo-. Ekzemple oni povus
>konsenti pri kiun apogmaterialon uzi (ekz. krom la komputada leksikono, la
PIV-o kaj la Plena Manlibro de
>Esperanta Gramatiko).

   Oh, bonvolu, sendu min viajn notoj pri tio! Se vi jam havas kelkajn.
   << >>

>  Oni ankaŭ devus difini sendometodon: ĉu meme per svn, ĉu per
retpoŝto al iu membro kun svn-konto.

   <<...>>

>En aliaj lokigaj paĝoj (hispana, kataluna, franca...) mi vidas ke la
paĝo estas redaktebla (kiel vikio), tion mi
>taksas bona ideo por ni -ekzemple por meti novasĵojn k.s.

	Kiel oni povus tion fari ???.

>La ideon de Vikia terminaro, kiun oni proponis, mi ne finas vidi tute klara,
unue ĉar jam ekzistas tiu komputada
>leksikono kaj la PIV-o, kiu estas la plej bona vortaro en esperantujo
(miaopinie), kvankam tio estus diskutebla...

    Mi ne sciis ke PIV-o estus en la interreto. Kie mi povus ĝin trovi ?

>Kaj fine, mi ne scias ĉu tio estus taŭga ĉijare, sed mi opinias
ke estus bone por nia grupo ke iu reprezentanto
>partoprenu en la venonta aKademy en Dublino -kvankam por tio, ni devus havi
pli antaŭenigita la laboron-...
>(ĉu iu el vi partoprenis en M�aga kiel reprezentanto de nia
teamo?)

>ps: Estus interese scii "kiom da ni" estas kaj kion oni faras

	Jes, Estas interese.