[Kde-i18n-eo] Plutradukado

Matthias Peick matthias at peick.de
Sun Jan 16 14:56:23 UTC 2005

Je Dimanĉo, 16. Januaro 2005 15:05, Steve Walesch skribis:

Ĉu vi konas http://www.bertilow.com/pmeg/detala_enhavo.html ?

> Vi parolas pri la venontaj semajnoj: ĉu vi jam planis la semajnojn poste
> tiu periodo? :)

Certe. En http://www.peick.de/tradukoj.eo.html vi trovas kvin ĉapitrojn, kiuj
ne estas tradukitaj ĝis nun. Tio estas ĉirkaŭ 40 monatoj. Intertempe mi volas
prilabori romanon, programi SRCP-servilon kaj klienton.

Mia linuksa reto estu ŝanĝota al Kerberoso; IMAPo estas necesata ktp.
Kelkfoje mi libertempos :-))

Ĝis
Matthias