[Kde-i18n-eo] Unuaj pasxoj per Esperanto

Steve Walesch SPW at vo.lu
Sun Sep 19 16:22:50 UTC 2004

On Sunday 19 September 2004 18:07, Oliver Kellogg wrote:
> Unua problemo: La cxapelitaj literoj tute ne aperis cxe mi
> (ekz. en Konqueror, rigardante HTML pagxojn kiel
> html://www.esperanto.be/abc.html)
Mi kredas ke SuSE8 ne estas preta por uzi unikodan leterojn. Se vi uzus SuSE
9.1 vi ne havus tiun problemon, ĉar ĝi uzas Unikodon. Provu se vi povas fari
unikodan lokaĵaron:
localedef -c -i en_GB -f UTF-8 en_GB.UTF-8
export LANG="en_GB.UTF-8"
Tiam vi havos sistemon en Unikodo. Anstataŭ en_GB eblas eĉ fari lokaĵaron en
Esperanto, sed tio estas pli malfacile. Eble mi provas krei eo_LU.UTF-8
iam. :)
Bonan ŝancon kaj ĝis la venonta fojo!
Steve Walesch