[Kde-i18n-eo] Unuaj pasxoj per Esperanto

Oliver Kellogg Oliver.Kellogg at t-online.de
Sun Sep 19 19:59:21 UTC 2004

On Sun, 2004-09-19 at 18:22, Steve Walesch wrote:
> [...] Provu se vi povas fari
> unikodan lokaĵaron:
> localedef -c -i en_GB -f UTF-8 en_GB.UTF-8
> export LANG="en_GB.UTF-8"

Bonege! Jes, gxi funkcias.
Evidentigxis ke necesas instali iun pakedon "glibc-i18ndata"
de SuSE 8.2. Poste eblis doni tiun komandon "localedef".

Nun aperas gxustaj cxiuj signoj, ankaux legante la arkivon
http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-eo per Konqueror.
Sekve, mi devos eltrovi kiel entajpi la cxapel-literojn.

> Ni serĉas ankoraŭ aliaj tradukistoj. [...]

Mi ja scias pri tiu agado.
Bedauxrinde mian tempon forprenas jam la evoluo de Umbrello
(vd. http://www.umbrello.org). Se tiu iam stabiligxos, mi
planas taksi la eblecon traduki ties uzanto-gvidlibron al
Esperanto.

Ankoraux dankon kaj cxion bonan al kde-i18n-eo teamo :)

Oliver