[Kde-i18n-eo] Vortaro

Heiko Evermann Heiko.Evermann at gmx.de
Tue May 25 19:10:57 UTC 2004

Saluton Matthias,

>Je Lundo, 24. Majo 2004 21:45, Wolfram Diestel skribis:

>Kie ĝi povus funkcii? Mi havas tutan tradukaĵon, sed nur malofte solajn
>vortojn.

Lanĉu kbabelon ("Traduktilo").
Menuo/Agordo/Configure Dictionary.../Tradukodatumbazo
ŝanĝu al "database", premu "scan folders & subfolders", elektu
/opt/kde-i18n/eo/messages (aŭ la lokon kie via dosieroj troviĝas). Tio
plenumas la tradukdatumbazon.
Malfermu ekz. kdelibs.po, elektu UNU vorton el la angla originala
teksto. Prem CTRL-2 au uzu la muzmenuon "search in translation
database". En la dekstra fenestro de kbabel vi tiam vidos la tekstojn
kiuj enhavas tiun vorton.

>Alia problemo estas, ke mi ne laboras programiste. Mi nur uzas Konkeranton kaj
>KBabelon por mia laboro. Tiu havas la avataĝon, ke estas pli facile varbi
>aliajn tradukantojn. Ili nur devas havi KMail, Konkeraton kaj KBabelon. Pli
>multaj ne necesas, speciale ĉar la tradukantoj ne povas skrivi en la arkivon.

Se vi interesas pri tion, kaj se vi volas, mi povus skribi la CVS-estron
ke vi bezonas skriban aliron.

Amike,

Heiko