[Kde-i18n-eo] Vortaro

Matthias Peick matthias at peick.de
Tue May 25 18:36:36 UTC 2004

Je Lundo, 24. Majo 2004 21:45, Wolfram Diestel skribis:
> Je Dimanĉo, la 23a de Majo 2004 21:09, Matthias Peick skribis:
>
> Mi pensas, ke KBabelo povas fari tian vortaron el la jamaj
> tradukoj.

Kie ĝi povus funkcii? Mi havas tutan tradukaĵon, sed nur malofte solajn
vortojn.

Alia problemo estas, ke mi ne laboras programiste. Mi nur uzas Konkeranton kaj
KBabelon por mia laboro. Tiu havas la avataĝon, ke estas pli facile varbi
aliajn tradukantojn. Ili nur devas havi KMail, Konkeraton kaj KBabelon. Pli
multaj ne necesas, speciale ĉar la tradukantoj ne povas skrivi en la arkivon.

Sekve la komencsalto estas tre pli malgranda ol tiu por programisto.