[Kde-i18n-eo] KDE 3.2.2

Heiko Evermann Heiko.Evermann at gmx.de
Wed May 19 18:36:30 UTC 2004

Saluton Matthias,

>Kiom da traduko ni havas?

Vidu ĉe http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/eo/kdebase/index.php:
1) En la tuta kdebase ni havas 62%, kaj 17% estas "fuzzy".
2) En kdebase/desktop_kdebase ni havas 70%.

Pri kdelibs:
http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/eo/kdelibs/index.php
3) kdelibs.po havas 70%
4) kdelibs/desktop*.po sufiĉas. Ili havas pli ol 75%.

>Ĉu vi demandis en soc.culture.esperanto?

Mi demandis:
http://groups.google.com/groups?q=Esperanto+Evermann&hl=en&lr=&ie=UTF-8&selm=da354ead.0311301116.1e50bd88%40posting.google.com&rnum=1
La nura respondo estis de la tradukanto de Gnomo en Esperanton. Sed eble
helpus fari tion denove. Ĉu vi skribos?

>Aliflanke... sufiĉus labori je unu horo semane por pluvivigas la tradukon?

Eble sufiĉus tralabori la "fuzzy" erojn. Mi ne scias kiom da tempo oni
bezonas. Sen kunlaboristoj mi certe ne faros tion. Mi ankaŭ laboras pri
la traduktion de KDE en Plattdeutsch. Tie mi havas kunlaborantojn..

Amike,

Heiko