[Kde-i18n-eo] KDE 3.2.2

Matthias Peick matthias at peick.de
Wed May 19 17:19:52 UTC 2004

Je Mardo, 18. Majo 2004 17:41, Heiko Evermann skribis:

Saluton Heiko,

> Por partopreni en la distribuoj de KDE, oni bezonas almenau
> * 75 % de kdebase
> * 75 % de kdelibs.po
> * 75 % de kdelibs/desktop_*.po
> kaj
> * 75 % de kdebase/desktop_*.po.
>
> Tiun minimumon ni hodiau ne plu havas. Tial eo ne partoprenas en la

Kiom da traduko ni havas?

> Mi cesis traduki, kiam mi eltrovis ke mi estis la sola tradukanto.

Ĉu vi demandis en soc.culture.esperanto?

> Se ni trovas kelkajn tradukemojn, oni povus prepari eo por KDE 3.3. Ni
> devus esti preta gxis 22an de Junio.
>
> Cxu vi helpos?

Mi pensis pri tio, sed mi bedaŭrante neas. Mi ĵus helpis tutsemane alian
projekton dum duona jaro. Tial mi nun ĝojas pri mia nova libereco :-)

Aliflanke... sufiĉus labori je unu horo semane por pluvivigas la tradukon?

Ĝis
Matthias