[Kde-i18n-eo] Tradukado de KDE

Matthias Peick matthias at peick.de
Sat Jun 12 15:43:20 UTC 2004

Je Vendredo, 11. Junio 2004 23:12, Heiko Evermann skribis:

> Kion vi pensas pri tiun proponon?

Ĝi estas bone. De morĝau mi ne estos ĉi tie dum unu semajno.

> Kion signifas interalpendiĝis?

Unu alpendiĝis al alia. La dosiero en CVSo konsistas el pluraj dosieroj, kiujn
mi sendis al vi. Vi povas vidi ĝin, se vi serĉas la komentojn, kiuj normale
troviĝas ĉe la komenco de dosiero. Vi trovos kelkajn diversajn dosiernomojn.

Mi resendos al vi la duan pakaĵon kun la korektaj dosieroj.

Ĝis
Matthias