[Kde-i18n-eo] Re: Kde-i18n-eo Digest, Vol 13, Issue 7

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Mon Dec 13 09:48:06 UTC 2004

karajn,

Saluton al ĉiuj,

> Bedaŭrinde bonegaj tradukistoj en nia projekto malabundegas, ĉar ne estas
> facile trovi personojn, kiuj:
> 1. bone scipovas Esperanton
> 2. konas KDE
> 3. havas la deziron traduki ĝin en Esperanton
> 4. havas multe da tempo
>
> Tial ni devas vivi kun la tradukistoj kiuj ni havas. Eble ni bezonus iun, kiu
nur kontrolas la tradukon jam farita (ni devas ĉasi la erarojn). Sed kiu?
> Via
> (Matthias) laborforto estas tro grava por la progesado de nia projekto, por
> ke vi mem povus esti tiu.
> Ni ĉiuj traduku kiel eble plej bone kaj estu atentemaj. Pli bone kontroli
> trifoje kaj progresi malrapide, ol ne kontroli kaj "progresegi"! (progresegi
> signifus traduki multajn dosierojn malbone en malmulte da tempo kaj devi
> retraduki ĝin bone en la estonteco)
> Ĉio ĉi plej multe aplikeblas al mi :-)
> Äœis la,
> Steve

Bone, tradukistoj estas ni, nepre, mi timas. Kaj certe mi ne estas tre
scipova je esperante nek linukse nek programade nek parolante angle ...
Kaj se oni kredas ke la laboro estos simpla ... mi multe bedaürus.

Sed mi kredas ke traduki sisteme kaj teame, tio povus esti iom pli facila.

Se traduki unu-jare kvin-hore semajne .. min donus iom da esperton
por iel bone partopreni en tiu teamo. Umm, laü tio, verŝajnas, ia maniere,
sensenco ajn partoprenado de mi nune. mi timas.

Kaj certe mi devas multe apliki al tiu lerna-laboro.

> Ĉu eble vi provas uzi tiun vortaron, por ke la komputilo uzu ĝin
> por
> traduki mem? Tio estus interese, ĉar la komputilo povus traduki ĉiujn tiuj
> vortoj kiuj revenas multfoje.
> Fartu bone :)
> Steve

Je kbabelon mi kreis vortareton tre malgranda el iu jam tradukinta dosiero pot
<timezones.pot> por provi kiel funkcias kbabelon.
jen mi aldonas dosierojn. uzu kiel vortareto.

Elkore
Martin