[Kde-i18n-eo] Re: Kde-i18n-eo Digest, Vol 13, Issue 1

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Wed Dec 1 21:05:36 UTC 2004

Saluton,

1.
  Certe, esperanto estas en posicio 44 el 78, kun 33.66% tradukite.
  kaj jam ni scias ke traduki kdelibs estas grava afero. =(
2.
  mi pretas uzi cvs por gajni dosierojn <pot>.
3.
  Per parsilo mi provos krei vortaretojn.
  = (  esperante tiun vere servos al vi cxiuj.

4. En Tiu-cxi tagoj, RMS vizitas Mexico,
        ( Meksik-urbo | Meksikio | Meksikujo .. Mejico .. Meksik-lando )
   kaj denove, tempo mankas =( por gxui lian viziton. =(

5. Ankau mi provas krei la mian webpage =(.

Elkore
Martin