Re: Apostrofació de l'acrònim API

David2 rbndavid at gmail.com
Tue Mar 21 10:53:05 GMT 2023

Hola,

Per exemple:

https://aplicacions.llengua.gencat.cat/llc/AppJava/index.html?input_cercar=apostrofaci%F3+sigles&action=Principal&method=detall_completa&numPagina=1&idHit=14538&database=FITXES_PUB&tipusFont=Fitxes%20de%20l%27Optimot&idFont=14538&titol=Apostrofaci%F3%20davant%20de%20sigles%20i%20acr%F2nims&numeroResultat=7&clickLink=detall&tipusCerca=cerca.tot

Cordialment,

David

Missatge de Josep M. Ferrer <txemaq at saragata.net> del dia dj., 16 de març
2023 a les 11:52: