Accents gràfics per a la configuració regional en valencià

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Wed Jan 4 13:58:20 GMT 2023

dimecres, 4 de gener de 2023, a les 14:37:44 (CET), txemaq at saragata.net va
escriure:

  Hola senyor T,

> Pot ser que sigui un problema de configuració del teclat? Amb el valencià
> (ca at valencia) tens el mateix teclat que amb el català (ca)? Jo tinc un
> ordinador amb KDE Neon però ara mateix està a més de 5.000 km de distància
> i no puc provar-ho. Ho podré fer a partir del dia 8 de gener.

  Jo sóc d'emprar les versions unstable (crec que podria ser el cas de la (KDE
Neon 5.26), o no, aquest mateix problema sempre s'ha solucionat actualitzant
en uns dies. No recordo el paquet en qüestió.

KDE neon
@KdeNeon
24 d’oct. de 2022
Upgrade to Jammy rebase is now available for all of KDE neon.

  Veig que ara mateix empren Ubuntu 22.04 com a base, just la que em va donar
maldecaps. Espera una actualització.

  Mira't les llistes de correu de la Debian, allà sempre hi ha hagut moviment,
però de cara a emprar el valencià interessa't per la LliureX https://
portal.edu.gva.es/lliurex/va/ i els seus canals de comunicació.

  Quant a aquesta llista hauríes d'escriure amb el teu nom i dir-nos errors o
millores en el valencià. També hi pots col·laborarde ple dret. ;-)

> Aquesta llista es per a les traduccions al català/valencià, però aquest
> problema que descrius podria estar relacionat amb les traduccions
> (potencialment).

  Ja diràs... Crec que més aviat es tracta dels errors que corregiem ara fa un
any perquè el meu teclat me la va jugar i m'ho vares dir tu. Per algun motiu
no ho vaig veure.

> Igualment,
>
> Josep M. Ferrer

  Atentament
Dubta que les estrelles siguin foc.
Dubta que el Sol es mogui.
Dubta que la veritat sigui mentida.
Però no dubtis mai que t'estimo.
	- William Shakespeare

No se n'ha de posar massa
	- A grandmother on the TV show "Las recetas de Julie"