Re: Accents gràfics per a la configuració regional en valencià

txemaq at saragata.net txemaq at saragata.net
Wed Jan 4 13:37:44 GMT 2023

> On 03/01/2023 19:08 CET tafol at disroot.org wrote:
>

> Hola, no sé si el problema que descriuré és degut a les traduccions o el problema s'ha de resoldre des d'un altre equip. Potser algú de vosaltres sap on acudir. Des de la distribució KDE Neon 5.26, si en la configuració regional pose com a idioma el valencià [català (ca at valencia)] deixen de funcionar els accents gràfics en el teclat. Si pose l'idioma català o l'espanyol sí que funcionen. Alguna idea de per on començar per solucionar-ho?

Pot ser que sigui un problema de configuració del teclat? Amb el valencià (ca at valencia) tens el mateix teclat que amb el català (ca)?
Jo tinc un ordinador amb KDE Neon però ara mateix està a més de 5.000 km de distància i no puc provar-ho. Ho podré fer a partir del dia 8 de gener.

> Desconec si en aquesta llista es poden plantejar aquest tipus de qüestions, en cas contrari, disculpeu, però no conec cap fòrum d'usuaris de KDE en català més que aquest.

Aquesta llista es per a les traduccions al català/valencià, però aquest problema que descrius podria estar relacionat amb les traduccions (potencialment).

> Salutacions i gràcies de bestreta.

Igualment,

Josep M. Ferrer