Errada en Discover variant valenciana

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Tue Oct 11 20:25:31 BST 2022

  Hola Tàfol,
  No tinc ordinador, estic pintant a casa, aquesta que anomenes ja està esmenada en el SVN, en una dels darreres comeses.
  Pots anar mirant l'script que hi ha en el nostre repositori i si estàs avesat a programar en Bash entendràs com es porten ara mateix les traduccions.
https://websvn.kde.org/trunk/l10n-support/ca/scripts/c_crea_val-po.sh
  - El teu informe ha estat encertat. Moltes gràcies  - Quant a col·laborar, tria un canal de xat i alguna data/hora de tarifa baixa (electricitat).
  Nota llarga: M'he llegit el punyeter manual i m'he trobat amb una regla que respon als nostres desitjos (msgtr/a enviar/ or not msgtr/per a enviar/), l'escric de memòria, pel que podria variar. L'he millorat emprant expressions regulars i estic revisant-ho tot desde zero.  a  a l'  a la  ...
  En base general, em baso en treballs anteriors, molt rics en comentaris i opinions. Espero que pugueu corregir d'altres tipos a un registre en català central com el meu.
  Atentament  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

    Hola, parlant de variant valenciana. M'agradaria poder solucionar jo mateix una errada que he trobat, però, encara no em trobe prou preparat per a fer-ho. He trobat que encara hi ha un "actualisa" amb 's' a la interfície d'actualitzacions de Discover, a la part inferior esquerra. Adjunte captura. Amb aquest avís és suficient perquè alguna persona ho corregisca o he de posar algun bug a bugs.kde.org? Espere algun dia ser capaç d'arreglar jo sol aquesta mena de coses.Salutacions i gràcies.Tàfol Nebot