Errada en Discover variant valenciana

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Thu Oct 13 11:26:11 BST 2022

Trobaràs informació a https://l10n.kde.org/docs/translation-howto/
Si no vols fer servir SVN i és per un fitxer puntual, potser pots trobar la
cadena a https://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kf5/team/ca@valencia/discover/.
Un cop hagis modificat el fitxer, suposo que el pots enviar per aquí i que
algú amb permisos el pugi. I potser algun dia tot serà més senzill i es
podrà fer des d'una web https://phabricator.kde.org/T11070

Missatge de l'adreça <tafol at disroot.org> del dia dt., 11 d’oct. 2022 a les
15:52:

--