Darreres esmenes en el Krita [una alternativa]

Josep M. Ferrer txemaq at saragata.net
Tue Nov 29 08:31:32 GMT 2022

El 28/11/22 a les 19:00, Antoni Bella Pérez ha escrit:
> dilluns, 28 de novembre de 2022, a les 17:38:56 (CET), Josep M. Ferrer va
> escriure:

>    Acabo de trobar una altra opció:
>
> https://ca.wikipedia.org/wiki/Brotxa_(eina)
> https://dlc.iec.cat/Results?DecEntradaText=cerra
>
> Pinzell de cerres

Cerra és un pèl gruixut i aspre [1], però si es consulten les imatges de
"rigger brush" en un cercador d'imatges (p. ex.
https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=%22rigger+brush%22&iax=images&ia=images),
aquesta mena de pinzell té un pèl fi i llarg. Per això la meva proposta
anava en aquest sentit («pinzell de pèl llarg»). Ja sé que no és la
millor traducció, però no trobo alternatives millors.

Josep M. Ferrer

[1] https://dlc.iec.cat/Results?DecEntradaText=cerra