Últimes adaptacions a partir del valencià

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Mar 22 22:41:33 GMT 2022

El dimarts, 22 de març de 2022, a les 13:15:49 (CET), Josep M. Ferrer va escriure:
> Hola,
>
> darrerament s'han fet diverses adaptacions i millores en les traduccions
> de KDE al català (ca) a partir de les traduccions valencianes
> (ca at valencia). En general són millores a les traccions catalanes.
>
> Però en aquests canvis a les traduccions catalanes hi ha diversos fets
> que m'inquieten:
>
> - s'afegeix una autora de les traduccions que mai ha treballat a les
> traduccions catalanes (l'Empar M.). I no sé si tenim el consentiment
> explícit d'aquesta persona per a que aparegui el seu nom a les
> [...]

Entec que s'ha afegit perquè s'ha fet servir les seves traduccions com a base per millorar les nostres, no? Personalment no crec que calgui el seu consentiment, però tampoc passa res si se li envia un correu preguntant-li si prefereix sortir o no.

> - el nom d'aquesta persona està associat a un correu electrònic oficial
> de la Generalitat Valenciana (gva.es). Jo preferiria evitar que ens
> puguin vincular a qualsevol administració, ja que fins ara no n'hem
> tingut cap.

No veig el problema, simplement és un correu de contacte.

Salut,
  Albert