Re: Assignació de traduccions [important]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Wed Nov 4 15:28:05 GMT 2020

  Hola,
  Val, també m'asigno el Krita.
  Ja estàs fent el kgeotag?
  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On mié., nov. 4, 2020 at 16:13, Josep Ma. Ferrer<txemaq at gmail.com> wrote:   El 4/11/20 a les 13:28, Antoni Bella Pérez ha escrit:
>    Hola,
>
>    De cara a repartir-ho entre dos.
>
>    Si algú creu estar prou compromès que ho digui ara o més endavant, també per
> a revisar -encara que estigui assignat les correccions estan obertes arreu-.
>
>    Bé doncs! Em demano el següent:
>
>    - docmessages (seguiré com fins ara, espero que hi apliqueu qualsevol canvi a
> la IGU)
>    - messages/a* - messages/knights (això són 250 carpetes)
>    - messages/websites-docs-krita-org
>    - messages/websites-gcompris-net
>
>    Amb les dues web que agafo ara mateix queden 258 carpetes. No he mirat el
> [...]

Hola Toni,

no hi ha una manera bona de repartir-ho. Per exemple, segons aquesta
proposta, messages/websites-docs-krita-org el faries tu però la IGU del
Krita el faria jo. Crec que seria més apropiat i coherent que ho faci la
mateixa persona.

Però no tinc cap altra proposta per repartir-ho millor, per tant,
endavant. L'únic, que intentem mantenir la coherència lèxica interna i
amb la resta d'equips de traducció.

Salutacions cordials,

Josep Ma.