Els emergents a la IGU (regles de pology)

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Sat Jan 18 10:26:38 GMT 2020

El divendres, 17 de gener de 2020, a les 21:08:29 CET, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> El 17/1/20 a les 19:43, Antoni Bella Pérez ha escrit:

> Per mi, no té gaire sentit parlar d'«emergent» a seques. Si són
> notificacions, caldria dir «notificacions emergents». Si són finestres,
> «finestres emergents», etc. El mateix per menús, elements, missatges,
> notes,... emergents.

Estic d'acord, "emergent" només a mi no em sona bé.

> Si no hi ha cap qualificador, i tampoc hi ha context, "popup" es pot
> traduir per finestra o missatge emergent. Potser millor «finestra
> emergent», que és més genèric.

Tot i que també es cert que "popup" a soles no vol dir "res" i si que em sona bé ^_^

Hauria de ser popup menu, popup window, etc.

Potser "la solució" és intentar que a la part anglesa original sempre digui "popup cosa" ?

Salut,
  Albert