Re: Traducció per a Dodge, Burn, Fade i Lighten [ajuda]

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Sat Jan 4 18:40:39 GMT 2020

Jo crec que els problemes de col·lisió i coherència se solucionen si en
els programes gràfics (Calligra, Kdenlive i Krita) es tradueix "dodge"
per «blanqueig». I la resta, tal com estan:

Dodge -> Blanqueig

Burn -> Cremat

Fade -> Esvaïment

Lighten -> Aclarit

Perquè proposo traduir "dodge" per «blanqueig»? En aquesta demo de
l'efecte "dodge" resulta en el *blanqueig* del color de sota:

https://www.youtube.com/watch?v=ROseXhts55U

Com ho veieu?

Salut!

El 4/1/20 a les 16:37, Antoni Bella Pérez ha escrit: