=?UTF-8?Q?Re:_Traducci=C3=B3_per_a_Dodge, _Burn, _Fade_i_Lighten_[ajuda]?=

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sat Jan 4 23:45:19 GMT 2020

  Hola,
   L'efecte en sí es crea en sobreexposar una àrea seleccionada per a que guanyi llum. El cremat és subexposar-la per a que en perdi (molt emprats conjuntament per a ressaltar -així doncs diria que l'enblanquiment esdevé dels colors regnants a la pintura-). Proposo passar-ho al TERMCAT a veure si ells poden tirar de gent que entengui de veres en la matèria. Sempre investigo però amb aquesta no trobo cap idioma que ho tingui gaire clar.
  Que 'fade' guanyi el mot 'esvaïment' és desitjable.
  ToniSent from Yahoo Mail on Android